fbpx

Administratorem Państwa danych jest DGI Futura SC (dalej – My lub DGI Futura SC).

Nasza siedziba mieści się w Damianowicach  przy ul. Spółdzielczej 13, gm. Kobierzyce

Nasz adres korespondencyjny to: biuro@gacad.pl

Osobą kontaktową w sprawie przetwarzania danych jest: Andrzej Majewski, tel. +48513184720

Będziemy przetwarzać Państwa dane w celu realizacji umowy,
w tym także w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na nas, np. wystawienia faktury lub rachunku oraz w celach marketingowych.
Cele marketingowe to w szczególności przedstawianie Państwu ofert produktów i usług dostępnych w naszej firmie (przy użyciu telefonów, tabletów, komputerów, e-maili, komunikatorów, serwisów społecznościowych).

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:

  • zawarcie i wykonanie umowy, której jesteście Państwo stroną lub
  • podjęcie działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1b RODO),
  • wypełnienie ciążącego na nas obowiązku prawnego (art.6 ust. 1c RODO),
  • udzielone przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1a RODO) lub tzw.
  • uzasadniony prawnie interes polegający na promowaniu naszej oferty – marketing bezpośredni (art. 6 ust. 1f RODO).

Będziemy automatycznie przetwarzać Państwa dane osobowe – m.in. profilować je.
Profilowanie to np. określenie jakie produkty lub usługi są dla Państwa interesujące.
Dzięki temu nasza komunikacja będzie dla Państwa ciekawsza i bardziej wartościowa.

Oczywiście mają Państwo prawo:
– wycofać swoją zgodę mailem na adres biuro@gacad.pl
– dostępu do treści swoich danych
– przenoszenia danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
– złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli Państwa prawa zostały naruszone.

Przysługuje Państwu prawo:

  • wniesienia tzw. sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych dla celów marketingowych,
  • w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania.

Skorzystanie z prawa sprzeciwu lub cofnięcia zgody można wnieść do nas mailem na adres: biuro@gacad.pl lub pocztą na adres naszej siedziby.

Mają Państwo pełną swobodę dotyczącą udostępniania swoich danych i akceptowania ewentualnych komunikatów.

Wymagamy podania danych niezbędnych do zawarcia umowy użytkowania naszego oprogramowania, takich jak:

  • dane niezbędne do zawarcia umowy (imię, nazwisko,nazwa firmy, adres, NIP),
  • adres email, na który będziemy przesyłali kody aktywujące nasze oprogramowanie,

Konsekwencją nie podania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy.

W pozostałych przypadkach niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości otrzymania ofert marketingowych.

Jak pozyskujemy dane osobowe?
Dane zbieramy za pośrednictwem formularzy umieszczonych na naszych stronach internetowych m.in. domen: gacad.pl, bwir.org, bimdevs.com oraz ogólnodostępnych źródeł internetowych.
Nasi Klienci udzielają informacji o swoich danych również podczas zawierania transakcji oraz kontaktów handlowych, w trakcie organizacji konkursów, konferencji i szkoleń.

Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy następujące kategorie danych:

  • dane kontaktowe: w tym imię, nazwisko, adres mail, numer telefonu, stanowisko zajmowane w danej firmie;
  • dane wymagane do identyfikacji na potrzeby zawarcia umowy, wykonania usługi/dostawy towaru i wystawienia faktury w tym nazwa firmy, NIP, REGON;
  • dane identyfikacyjne niezbędne do świadczenia usług on-line;
  • dane potrzebne do dobrania dla Państwa odpowiedniej oferty marketingowej i usług DGI Futura SC (np. o usługach DGI Futura SC, z których korzystali Państwo wcześniej, zainteresowaniach).

Jakie mają Państwo uprawnienia wobec DGI Futura SC w zakresie przetwarzanych danych?
Gwarantujemy uwzględnienie wszystkich Państwa praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawa dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawa do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawa do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Komu udostępniamy dane osobowe?
Państwa dane osobowe udostępniane są innym podmiotom podczas transakcji świadczenia usług lub dostawy towarów w celu jej prawidłowej realizacji, jeżeli jest to wymagane przez producenta lub na podstawie odrębnie wyrażonej zgody.

Jak długo przechowujemy dane osobowe?
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody będą one przetwarzane do czasu jej wycofania lub wniesienia sprzeciwu w przypadku marketingu bezpośredniego.

W pozostałych przypadkach przechowujemy Państwa dane osobowe do momentu ustania celu biznesowego. Przechowujemy także dane w szczególności przez czas obowiązywania umowy zawartej z Państwem, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych.

Czy przekazujemy Państwa dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?
Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Cookies/Ciasteczka

Na naszych stronach internetowych m.in. domen: gacad.pl, bwir.org, bimdevs.comw wykorzystywane są tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. Informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach naszych serwisów internetowych. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika tego serwisu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

W jakim celu wykorzystujemy pliki cookies:

  • dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
  • utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
  • dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

Jakie cookies wykorzystujemy:

  • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
  • pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
  • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
  • „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  • pliki cookies naszych dostawców:

Co możesz zrobić w sprawie Cookies?

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z naszego serwisu internetowego.

Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika tego serwisu internetowego, a następnie wykorzystywane przez współpracujących reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
[list style=”check” color=”green”]